daoshi7

Even Now - William Fitzsimmons

存档灵魂:

Even Now
事到如今


【歌词】

 

How long should I wait before I let you go?
How long should I decide
Whose side should I take when both of us are wrong?
When we both share the blame.
Oh that I love you, even still. Even now.
Even though we fell apart.
Even still, even now. 
But I hope we'll meet again.
还要等待多久,我才能把你放下
还要多久,我才能做出这个决定
我该如何选择,当我们都曾过失?
何时我们才能相互谅解?
哦,我依然爱着你,即使时光荏苒,即使事到如今
即使我们已经分开
即使时光荏苒,即使事已至此
但我仍希望能与你再重逢。

Whose eyes will you look at when love is inyour heart?
Whose hand will hold your ring?
Whose voice will serenade to help your baby sleep?
To make it all okay?
Oh that I love you, even still. Even now.
Even though we fell apart.
Even still, even now. And I hope we'll meet again.
当爱在你年轻的心中荡漾,你的眼里会倒映着谁的身影?
你的手会被谁牵着戴上戒指?
你的孩子将会在谁的轻声哼唱中入睡?
现在你一切还好?
哦,我依然爱着你,即使时光荏苒,即使事到如今
即使我们已经分开
即使时光荏苒,即使事已至此
但我希望能与你再重逢。

Even still, even now. 
Even though we fell apart.
Even still, even now. 
And I hope you'll be okay.
即使时光荏苒,即使事到如今,
即使我们已经分开。
即使时光荏苒,即使事已至此,
我希望你一切都好。


评论

热度(2)